søndag, september 10, 2006

Gospelkor og shushi (igjen!)


Hvem hadde trodd at vi på semsterets første korøvelse skulle ha et (nesten) fullt band?!
Egentlig ikke jeg... Men, både gitar og perkusjon dukket opp og gitaristen ble faktisk med på hele øvelsen - som gitarist! Perkusjonisten måtte vel egentlig dra hjem før korøvelsen begynte, men han var med på øvelsen på forhånd hvertfall.

Ellers telte koret ca 7 stykker, kanskje ikke så mange, men de sang så det joma!

I dag har vi vært og spis utrolig digg mat sammen med en spenstig gjeng fra menigheten. Se bilder og les mer på Odd Bjarnes blogg.

Mattane! (snækkas!)

4 kommentarer:

Anonym sa...

HOiHOI!!!
Kjempe gøy, artig, interessant, gøyal, kult og alle synonymene som hører til dette:-)
skulle så absolutt vært der. Som Johan sa så spiste vi sushi i går. Eller.....ikke johan da. Og for Vilde var det 1.gang. (tok det overraskende bra). Og for min egen del....ja det vet du jo, sier absolutt ikke nei takk:-). Så nå kan du føle deg hedret!
Savner deg, og lykke, lykke til!!! Hils O.B.;-)

Anonym sa...

Hei Henrik Guii-Larsen!!! Nå er dama di på besøk her i bogstadveien. Det er rimelig koselig!! Har du fått sjekket ut kameramuligheter eller? Har tenkt en del på kamera gitt, har ikke kommet fram til noe enda men... Får tenke videre på det. Vi savner deg her i gamlelandet. Koz deg videre. Snakkes
Hilsen Gjermund og Ragne

Anonym sa...

Heisann henriksensei:) Godt å høre at du trives... høres ikke feil ut sånn som du har det bortsett fra sushien da sef..he he og jeg gleder meg til å lære japansk:)
suss

Sven sa...

Hei Henrik, åssen går det? Kult å høre litt fra tezukayama! Tror ikke jeg fikk med meg hvor lenge du skal være der?